Nederlands

Kerkplein 2
3941HV Doorn
Nederland

Leren & werken

Onze medewerkers leren en ontwikkelen op verschillende manieren en allerlei vormen kunnen worden ingezet. Voor de persoonlijke (ontwikkel)vraagstukken hebben we een coach en een loopbaanadviseur in huis.

We laten ons graag inspireren door nieuwe frisse en vooral ook jonge mensen. Wij bieden ruimte aan trainees en bieden regelmatig leer- en werkervaringsplaatsen, stages en afstudeeropdrachten. Ieder jaar vinden zo’n 20 tot 30 mensen bij ons een plek.

Een ideale stagiaire

Het team Openbare Orde & Veiligheid opent zo nu en dan haar deuren voor een stagiair. Isabelle Zwetsloot heeft in maart 2021 afscheid van het team genomen na een stageperiode van vijf maanden.

Isabelle Zwetsloot was voor het team een ideale stagiaire: nieuwsgierig en het lef om zelfstandig op ontdekking te gaan. Zij heeft binnen de beperkte mogelijkheden op meerdere vlakken kennis gemaakt met de werkzaamheden van ons team. In kort tijdsbestek is er samen met Matthijs van der Ven gewerkt aan onze film voor Hackshield (zie: https://bit.ly/39abrPV) en ontwikkelden ze samen nieuw communicatiemateriaal voor het toepassing van art. 13b Opiumwet (zie foto in opmerkingen).

Dinsdag  23 maart vormde het sluitstuk van haar stageperiode. Zij heeft de afgelopen maanden met waardevolle ondersteuning van Kelly van der Veen gewerkt aan een hernieuwd 'Coffeeshopbeleid Utrechtse Heuvelrug'. Burgemeester Naafs heeft afgelopen dinsdag, ter afsluiting van haar stageperiode, het bijbehorend besluit getekend.

Isabelle Zwetsloot, dank voor je nieuwsgierigheid, de durf om (kritische) vragen te stellen en zelfstandig op onderzoek uit te gaan. Wij zijn trots op je resultaten en wensen je heel veel succes in je verdere ontwikkeling!

Beroepsbegeleidend leren
Er is bijvoorbeeld een leer- en werkplek bij het KlantContactCentrum en we werken nauw samen met Ocaro en het ROC Midden Nederland. Met een goede stage verbeter je je positie op de arbeidsmarkt. Het leer- en werktraject wordt afgesloten met een MBO-3 opleiding ‘waardevol klantcontact voor KCC medewerkers’.