Leren & werken
Onze medewerkers leren en ontwikkelen op verschillende manieren en allerlei vormen kunnen worden ingezet. Voor de persoonlijke (ontwikkel)vraagstukken hebben we een coach en een loopbaanadviseur in huis.
We laten ons graag inspireren door nieuwe frisse en vooral ook jonge mensen. Wij bieden ruimte aan trainees en bieden regelmatig leer- en werkervaringsplaatsen, stages en afstudeeropdrachten. Ieder jaar vinden zo’n 20 tot 30 mensen bij ons een plek.
Beroepsbegeleidend leren
Er is bijvoorbeeld een leer- en werkplek bij het KlantContactCentrum en we werken nauw samen met Ocaro en het ROC Midden Nederland. Met een goede stage verbeter je je positie op de arbeidsmarkt. Het leer- en werktraject wordt afgesloten met een MBO-3 opleiding ‘waardevol klantcontact voor KCC medewerkers’.
We laten ons graag inspireren door nieuwe frisse en vooral ook jonge mensen. Wij bieden ruimte aan trainees en bieden regelmatig leer- en werkervaringsplaatsen, stages en afstudeeropdrachten. Ieder jaar vinden zo’n 20 tot 30 mensen bij ons een plek.
Beroepsbegeleidend leren
Er is bijvoorbeeld een leer- en werkplek bij het KlantContactCentrum en we werken nauw samen met Ocaro en het ROC Midden Nederland. Met een goede stage verbeter je je positie op de arbeidsmarkt. Het leer- en werktraject wordt afgesloten met een MBO-3 opleiding ‘waardevol klantcontact voor KCC medewerkers’.